بی‌شک یکی از دغدغه‌های اصلی در بحث خرید تجهیزات کارکرده کیفیت آن دستگاه و نگرانی از خرابی‌های کوچکی است که ممکن است در حین خرید به چشم نیامده و بعدا دستگاه مذکور را دچار مشکل اساسی نماید. لذا بسیاری از مسئولان خرید مراکز تجهیزات کارکرده را دارای ریسک بالا می‌دانند، اما باید گفت اگر خرید از یک مرکز معتبر و پس از مشاوره حرفه‌ای خریداری شده و نیز ضمانت بهره‌وری مثل تجهیزات نو داشته باشد، بی‌شک مسئولان خرید نیز می‌توانند اعتماد بیشتری به این تجهیزات داشته باشند.

اگر بتوان از کارکرد صحیح دستگاه، ارائه خدمات پس از فروش و اعتبار مرکزی که دستگاه از آن خریداری شده است، اطمینان حاصل کرد بی‌شک خرید این تجهیزات به دلیل قیمت پایین آن و نیز صرف زمان کمتر جهت تحویل و نصب دستگاه می‌تواند برای مراکز بسیار باصرفه باشد

براین اساس است که پروسه فروش دستگاه در پلتفرم نوآوری ویتا یک پروسه‌ی چند مرحله‌ای است.

شما اگر نیاز به خرید دستگاه داشته باشید اولین مرحله در ویتا دادن مشاوره برای خرید دستگاه مناسب براساس تمامی ویژگی‌های مرکز درمانی شما خواهد بود.

مرحله دوم انتخاب دستگاه براساس ویژگی‌های تکنولوزیکی و فنی آن است.

پس از این مرحله تجهیز کنترل کیفی شده توسط یک شرکت ثالث و مورد تایید اداره کل تجهیزات و مومات پزشکی به خریدار تحویل داده می‌شود

مرحله آخر ارائه خدمات پس از فروش به مدت ۳ سال است که اطمینان خاطر به شما جهت خرید دستگاه از ویتا خواهد داد

لذا با رعایت این قوانین در ویتا یا هر مرکز دیگری شما به عنوان مسئول خرید هر مرکز درمانی یا هر شرکتی میتوانید از کیفیت، قیمت، بهره‌وری، خدمات و تکنولوژی بالای دستگاه کارکرده خریداری شده مطمئن باشید.


vitaplatform

خرید تجهیزات کارکرده، درست یا غلط، چرا؟

دستگاه ,تجهیزات ,ویتا ,مرحله ,مرکز ,کارکرده ,خرید دستگاه ,مرکز درمانی ,ارائه خدمات ,مسئولان خرید ,تجهیزات کارکرده
مشخصات
آخرین جستجو ها